Ці зміни в роботі авто не можна игнорувати
Принцип роботи різноманітної побутової техніки, без якої уявити життя сучасної людини складно, знати нам зовсім необов’язково. А ось будь-яка зміна в «поведінці» транспортного засобу має, як мінімум, насторожувати власника. Звичайно, краще регулярно проводити огляди в спеціалізованих сервісах, але щоб підстрахувати вас в «несподіваний» момент. Ми склали для вас таку «шпаргалку». Зберігайте, щоб не втратити.
При натисканні на педаль гальма завібрував корпус?
Ситуація може вибити з колії навіть досвідченого водія, тому ми з неї і почнемо. У разі надзвичайної ситуації на дорозі, при різкому натисканні педалі гальма машина не зупинилася, а початку трястися, вібрувати або гудіти?
Швидше за все, причина тому зношеність гальмівних дисків. Такого характеру вібрація повинна «розвиватися» поступово. Але завжди бувають винятки.
Деформацію «борозенок» на колодках гальмівних дисків можуть викликати такі причини:
- перепад температури (не обов’язково повітря. Досить при перегріванні облити через незнання холодною водою, щоб гладка до цього поверхня дисків деформувалася, борозенки стали нерівними, щільність прилягання колодок до дисків порушилась, з’явився стукіт і вібрація);
- механічні пошкодження, які до цього не були помічені.
Самостійно усунути неполадку можна навіть не намагатися. Вийде тільки гірше.
Знизилася якість розгону і прискорення?
Якщо ТЗ на дорозі втратить динаміку, критичних ситуацій не уникнути. Нерідко потрібні різкі маневри. А при зниженому якості розгону і прискорення зробити їх, незважаючи на хороший водійський досвід, не вийде.
Причини зниження маневреності:
- Топливо низкої якості. Це не дозволяє двигуну «задіяти» потужність по максимуму.
- Забитий повітряний фільтр. Це означає, що він більш не здатний захищати від пилу і бруду двигун внутрішнього згоряння, а також не може пропускати необхідну кількість повітря.
Якщо автомобіль при рівно виставлених колесах «йде» убік, якщо водій відчуває дискомфорт під час водіння через необхідність постійно коригувати рух і «підрулювати», швидше за все, неправильно працює сход-розвал. Досить підкоригувати параметри. Проблема цілком очікувана при експлуатації будь-якого автомобіля.
Якщо ж точна робота розвалу-сходження викликана зношеністю окремих компонентів шасі, потрібна заміна пружин, амортизаторів, сайленблоки і кульових опор. Точніше це скажуть після діагностики.
Описані проблеми дуже поширені. Але водії часто вважають їх несерйозними і не поспішають в автосервіс з такими «дрібницями». В результаті виникають небезпечні ситуації на дорозі. Ставтеся відповідально до поведінки свого транспортного засобу на дорозі. Своєчасно проходьте техогляди і проводьте необхідний ремонт.